ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Wednesday, May 7, 2014

Full time housewife


Hello. First of all, malas nak sambung entry lama sebab dah bosan haha. Bila ada mood boleh la #throwback semua ni hihi.

Okay now sekarang aku dah full time housewife. Duduk kat rumah jaga makan minum suami. Ni pun request dari incik suami gak. So ikut je la kan. Tapi duk rumah pun aku still buat income sikit2. Ya laa membantu suami kononnya.

Income apa aku taley nak reveal lagi sebab aku buat benda ni lepas 5 tahun aku tinggal dia hahaha. So back to track la kononnya.

Sehari dua ni alhamdulillah la. Esok lusa aku harap semua baik2 saja. Oh ya. Petang tadi aku dapat cheque dari Nuffnang. Ni cashout kedua aku. Macam biasa proses sebulan ja nak receive cheque ni hehe.


Okay masa untuk berehat sambil2 tunggu masuk asar. 


Luv ya!

www.tips-fb.com

Thursday, April 17, 2014

Handphone Clone Set Korea termurah ni woii !


Anyeong ! Hehe.

Ok short update. Sekarang anin jual handphone pulak. Korea set @ Clone set hiks. View sebijik je macam ori. Function pun lebih kurang ori xcept iphone je la. Sebab still android. Here few clone set pic ni :)














Model s5 yang terbaru pun ada. Note 3, Note 2, Win Pro semua ada. Harga tersangat lah murah !!

For fast deal, jom ke facebook anin eyesTiramishu 

Wechat / whatsapp 01131733707


Lelong lelong handphone handphone !!




Luv ya!




Luv ya!

www.tips-fb.com

Monday, March 31, 2014

Gian Pepero. Murah gilaaa 3box RM10 ngeh ngehh ~



Hakhakhak ! Sekarang tengah gian makan Pepero Almond ni. Memang musim dia kot. Sebelum ni ada timbul isu halal / haram pasal pepero ni tapi kat bawah ni anin dah tampal jawapan dari Halal Korea berkenaan dengan isu ni.


So macam biasa lah. Sebab anin yakin anin mentedarah la Pepero ni. Bagi yang was2 anda boleh elakkan je. Sebab selagi takde info yang sahih berkenaan dengan ni, ia tetap takde masalah. Heee so sapa2 yang nak jugak promo RM10 untuk 3box boleh la ke fb  [ Fereena Beauty In Penang ]

Nyum nyum ! Selamat berpeperooo !




Luv ya!

www.tips-fb.com

Thursday, March 27, 2014

You're my Everything sayang. Happy Birthday.




Happy birthday sayang !

Lima tahun lepas, sayang kenal b sayang tak pernah sangka yang b akan jadi imam untuk sayang. 
B akan jadi syurga untuk sayang.
B akan jadi tiang untuk sayang berpegang teguh supaya tak mudah goyah dengan dugaan dunia.
U give me a shoulder to cry on.
B akan jadi teman sehidup semati sayang.
B akan bagi sepenuh perhatian b dekat sayang.
Only sayang, bukan orang lain.

B lelaki terbaik yang pernah sayang kenal. Bila sayang kata terbaik, memang b yang terbaik.

Sayang harap b akan sentiasa tabah hadapi dugaan hidup.
Siapa cakap suami sayang tak guna ? Siapa cakap suami sayang tak reti berusaha ?
Hello ni suami sayang ok. Ni Noor Azri Afizan.
Sayang bangga dengan b.

Selamat Hari Jadi Sayang. I will love you till the end of my life. 





Luv ya!

www.tips-fb.com

Sunday, March 23, 2014

Part 5 - Continue


Si N masa ni student SPM. Habis ja SPM dia buat partime dekat FOS. Sama2 dengan Azri la. Wooo masa ni lagi la aku sakit hati. Langsung aku tadak masa nak contact dia. Sebab N ada dengan dia dari pagi sampai malam. Tapi dah nama pun aku ni amek hak orang so aku kena redha ja la.

Aku tak pasti berapa lama N keja dekat sana. Tapi dugaan gila masa tu. Meluat la. Kadang tu pagi2 buta baru balik. Makan hati gila wey. Then tengok pulak dia update gambar2 dengan Azri dekat Myspace. Aku ni makin hari makin sayang. Bila dah sayang tu la yang senang makan hati.

Hurm end of 2009. Aku dapat tau yang N nak pindah p Melaka. Dalam hati aku ? Yes!! Finally dia nak berambus dari Penang ni. Sebab hang la aku susah nak dekat dengan Azri. Tapi aku dpt tau dari tunang abang dia. Kalau N p sana, Azri pun akan follow sebab Azri taley jauh dari N. Hishhh

Then hujung tahun, Azri ada comp dekat BJ. Masa ni kalau tak silap aku N ada dekat Melaka. And maybe sebab tu kot Azri bagi aku tengok dia hari tu. 1st round aku p. 2nd round aku p tapi terserempak dengan F. Lepas tu aku p lagi tapi aku rasa Azri tatau yang N nak p tengok dia hari tu. Sampai ja aku kat sana, aku terkejut gila bila tengok N ada kat situ.






Masa tu aku macam pencuri. Kena menyorok sebab N ada kat situ. Betapa bodohnya aku rasa masa tu. Disisihkan 100% ! Aku perati ja depa dari jauh, seronoknya depa. Masa tu aku rasa macam aku ni nothing selepas aku korban segalanya untuk dia and aku tetap akan disisihkan bila timbul soal N. Masa aku duk kat bawah tu aku rasa macam nak kantoi then aku naik tingkat 1. Dari atas aku peratikan depa. Jatuh jugak airmata aku. 

Tapi takpa lah. Aku just ignore kan ja perasaan aku masa tu sebab akan ada masa lagi dengan dia lepas ni. Masa dah habis comp, actually plan betoinya nak p makan ramai2. Tapi entah kenapa. Tiba2 cancel. N dapat tau ka plan kami ni sebab dia pulak yang nak bawak Azri balik hari tu. Hancur lagi hati aku. N awal2 lagi bawak lari Azri jauh dari aku.

Sampai ja kat rumah memang masa tu aku dah malas. Give up. And time tu dia msg aku bila dia sampai kat rumah. Aku ?? Malas nak layan. Nak tengok muka pun meluat. Then macam biasa lah. Setelah dipujuk rayu.. Aku kembali berharap dekat dia. Final comp masa tu seingat aku malam new year. Time ni kami decide nak p Seagate ramai2. And tu lah 1st night celebrate new year dengan dia. And time tu aku yang ada dengan Azri. Bukan N. So ending new year yang agak bagus untuk aku. Sampai la satu hari aku dapat tau Azri nak p honeymoon dengan N dekat Genting.....


To be continue..





Luv ya!

www.tips-fb.com