ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Thursday, February 27, 2014

MEROYAN

Assalammualaikum...hehehehehehehe..ni aku Kechix atau lebih dikenali sebagai AZRI...wa bukan tuan pnya blog tapi wa SUAMI pnya blog...best beb wa baca komen seorg perempuan...of course la perempuan...nak tau sebab apa...sat nak tayang...



heheheheheh..nampak x sah sah mak pak dia x ajaq agama yg secukupnya...yala wa pun jahat jugak dulu kan...tapi wa yg sekarang bukan yg dulu..(eh dah mcm lagu tegar plak)...at least wa tau hukum hakam sekarang ni...ok bg topik "TAK ADA ANAK LAGI"...ni cik adik meh ni wa kasi tau sama lu..."REZEKI" lu ingat bapak lu boleh bg ka??? lu blh bg ka??? semua di tangan ALLAH S.W.T...lu jgn lawan kuasa NYA maa..nanti lu di timpa musibah...ok topik lagi satu iaitu..."MADU" ehhh lu apa kisah kalau dia dapat madu pun...dia dpt payung emas maa...lu apa dpt..sakit hati sbb wa xmau kat lu ka apa...lu suda x batang lain mau pegi ka??? kalau lu berani lu muncul depan wa maa...lu sembang mcm lu ada depan wa...wa nak pesan la..wa pun xsuka gaduh maa..sbb org tau wa mcm mn...so wa mau nasihat lu..lu jaga lu pnya lubang suda la...xpun lu jaga lu pnya bf pnya batang maa...kalau xblh lu suruh BAPAK lu jaga...lg syokkk maa...lu jgn ingat wa diam wa takut sama lu...tapi wa xsuka bising...wa ingat benda suda habis maa..tapi lu muncul lagi...mcm ni la...lu ingat "HUKUM KARMA"...sbb manusia dalam dunia ni xdak yg terlepas dari hukum tu...wa pun sama...semua sama maa...wa mau ckp la...lu jgn ingat blh lepas...wa xdpt lu...tuhan ada...wa xpyh cari lu maa...buang masa..sia sia...wa pnya masa blh la wa simpan utk bini wa...hehehehehe...wa rasa ini pun last wa ckp sama lu...kalau lu buat lg...wa tau mcm mana mau buat sama lu...hehehehehehe...inilah akibat apabila lu punya MAK BAPAK tarak ajaq dia pnya anak dgn betul....hehehehehehhe..btw...wa sayang sama lu...mmmmuuuaaaaaahhhhhhhhhhh...semoga ALLAH turunkan hidayah sama lu...semoga lu sedar siapa diri lu...hehehehehehehehehe...sampai disini saja...ASSALAMMUALAIKUM...




Luv ya!

www.tips-fb.com

0 |peNgomen tingtonG|: