ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Saturday, June 2, 2012

Bila gaduh sikit nak ugut.


Memang aku dah agak dah. Aku tego ja dia confirm aku yang kena balek nanti. Aku neh sampai tadak hak nak tego apa dah. Dulu dia lepak jugak nan kawan2 dia tapi tadak lah sampai macam neh. Selama aku kenal dia, dia tak pena lagi cancel apa2 melainkan ada hal penting. Oh nampaknya yang tu hal penting dia la. Takpa. Kawan2 lagi penting. Nampak dah.

Bila gado sikit nanti mula nak ugut aku macam2. Nak buat pangai lama la. Nak buat betul2 lah. Aku neh sampai nak kena takut nan suma orang. Sumpah aku cakap. Memang aku takut hilang dia. Tapi aku tak boleh trima kalo dia nak gunakan bnda tu nak ugut aku suma.

Aku rasa diabaikan. Perempuan mana yang tak terasa kalau ada kat tempat aku ? Let me know. Aku tak mintak masa dia 24jam. Tapi beragak lah sama. Pagi petang siang malam. Satg aku cakap lagi confirm dia hentam aku kaw2.

Aku tak pena pun bandingkan dia nan sapa2. Aku tak demand lebih pun. Tapi entah lah. Aku tataw smpai bila nak kena jadi ceni. Bila okay, okay sangat. Bila gado ceni lah jadinya.

Tapi tak boleh nak salahkan sapa2 jugak. Padan muka sendiri. Balasan untuk diri sendiri jugak neh. Entah lah. Tak bole nak pkir apa2. Redha ja lah.

P/s; can i have some painkiller please ?




Luv ya!

www.tips-fb.com

0 Lovers: