ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Saturday, June 2, 2012

Annyeonghaseyo !


Morning selamat pagi bloggers and mostly stalkers ! Hee. Hari neh hari yang sangat2 indah. Aku ingatkan pagi neh dia tak msg aku. Ye la semalam kan gado. Huhuhu. Tapi thanks to stalker anyway ! Sebab tepat kul 10 pagi tadi dia msg aku. Syioknyaa. ^^

Bangun pagi tadi aku rasa rindu sangat2 kat dia. Hermphh. Satu album gambar dia aku tengok tadi. Tataw la nape rasa macam neh. Huhuhu.

Semalam aku dapat taw benda yg entah lah. Lepas tu aku rasa macam mana entah. Aku asyik cakap " ohh patut lah mcm neh, ohh patut lah mcm tu ". Dia cakap dia takut nak bgtaw aku sebab takut aku tinggal dia. Memang lah semalam aku akui ada sikit rasa mcm tu tapi bila aku pkir balek. Mana ada manusia yang tak penah buat salah. Lagipun aku neh sapa smpai nk judge orang. Cuma aku memang takkan bole lupa benda tu sampai bila2. And aku taw bila aku buat benda yang sama aku mesti akan teringat. Give me time. I'm sorry.

Okay lah apa2 pun i tetap sayang u. Masa untuk mandy ! Baii ^^



Luv ya!

www.tips-fb.com

0 |peNgomen tingtonG|: