ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Thursday, April 7, 2011

Musim durian. yezza !


Assalamualaikum, weehuuu ! Midnite update uols. ngeee. Oke laa. Macam yang korang suma tahu kan, skang neh da masuk musim durian. Kepada yang tak suka durian tuh, anda tersangat2 lah rugi tau. Sebabnya, durian neh tersangat lah sedap ! hoho !

Sblum neh kan, anin slalu tengok member anin neh update pesbuk. Dia ckp duk tolong kutip2 durian kt kebun. Time tuh anin ingat kt tempat dia jer musim durian. Sebabnya kat penang time tuh sebijik durian pun susah nk jumpa weh ! T___T

Pehtu kan, dua ari lepas, tok kasi durian tapi sebijik je laa. Mana
cukup ! Uwaaa ! Tapi mkn sorang cket la sbb takut kempunan. hahaha. Then tadi ada pasar malam. Mama nan daddy kuar p beli laaa. Tersangat la byk oke?! And sayaaa sangat puas aty ! Bole mkn sampai muntah ! xoxo !

Tayang jap durian yg dah dikopek2 td. ngeee. x_x

ahaaaa ! itu je lah nk tayang pun. hoho. Oke jum makan smpai wekkss pehtu demam ramai2. ngeehiaaaaa !


P/s; badan dah rasa tak sedap. Oke anin, padan muka ! T__T





Luv ya!

www.tips-fb.com

4 |peNgomen tingtonG|:

NuSaNa NoSa 91 said...

bestnya durian.. dah lama xmkn.. keen suka durian~~ ^_^

Asyrafeqa said...

da mam da . emm,, manisnyer durian ni , beli kt ne ? huhu xD

azzey said...

Sedap...:)

eyes143.. said...

NuSaNa NoSa 91 ;
sama la kita keen. sayaaaa sukaaaa duyan !


Asyrafeqa ;
erkS. hahaha. beli kt pasar mlm jer =D


azzey ;
mmg terbaek lah ! =D