ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Friday, June 27, 2014

Berhijrah



Lama tak update ni. Finally weoll satu family berhijrah lagi. So bulan puasa kali ni aku dah berpeluang bukak puasa bersama family. Heaven gila hahaha.

Motif berhijrah ? Sebab aku malas nak ambik tau pasal orang2 yang langsung tak bagi faedah untuk aku. Orang yang tadak kepentingan langsung. Tapi most of all berhijrah sebab dekat sikit dengan tempat kerja suami. 

Okay, first puasa tahun ni jatuh pada anniversary perkahwinan aku dan suami. Cepat betul masa berlalu. Setahun dah kami melayari bahtera perkahwinan kami. Sesungguhnya terlalu banyak dugaan dan cabaran yang terpaksa kami tempuhi. Dan sampai sekarang kami tetap tabah harungi semua ni. Walaupun kadang2 nafsu terlalu menguasai diri.

Alhamdulillah. Aku harap aku dan suami akan terus tabah mengharungi semua dugaan yang Allah berikan. Amin.

Dan akhir sekali, Selamat menyambut bulan Ramadhan yang barakah ini. 




Luv ya!

www.tips-fb.com

0 Lovers: