ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Sunday, June 24, 2012

Tacing sampai nak nanges.


Bila tengok balek bantal neh rasa tacing tak abes lagi. Nak kata aku meroyan pun takpa laa. Huhuhu. Selama neh aku asyik bagi ja kat orang. Kali neh baru aku merasa aku dapat something. Syok rupanya rasa dapat hadiah neh. Walaupun benda tu biasa ja.

Kalo dia bagi ferrero roche kat aku pun aku syok dah. Huhuhu. Aku syg bantal neh. Tapi aku dah jadi takut. Entah. Tiba2 rasa takut kehilangan. Huhuhu.

Tamo la amek benda yang aku sayang dari aku. Tu ja yang aku ada. Tiba2 rasa sedey. Nak nanges. Hurm. Nanty update laen.



Luv ya!

www.tips-fb.com

0 |peNgomen tingtonG|: