ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Tuesday, June 26, 2012

Saya kuat !


Annyeonghaseyo ! Yea saya kuat ! Baru kena dugaan macam neh takkan lah terus lemah kan ? Takpa saya kuat. Saya akan sabar dengan semua neh. Apa guna 4 taun saya tunggu kalo ending dia tak best kan ?

Takkan sebab ppuan bodoh tu saya nak tinggal bf saya pulak kan ? Yea dulu saya ngaku dia jahat. Saya pun taw aih. Tapi sekarang saya nampak dia berubah. Awak sapa nak nilai dia ? Kenal pun tak lama. Puii !

Please grow up anin. 22 dah. Cuba buat tataw dengan apa yang orang cakap. Jangan jadi bodoh macam depa jugak. Sila jadi ppuan bukan jadi betina.

Jangan suka marah2. Sabar. Biar p dengan cita dulu tu. Past is past. Sekarang dia dah baek kan ? Jangan hukum dia teruk2. Kesian dia. Jangan buat dia rasa dia teruk sangat. Ingat usaha dia. Biar p lah orang nak kata dia nak pemaen hg ka nak kikis hg ka tak bole tinggai hg sbb hg duk bela dia ka. Biar ja. Sebab hg lagi kenai dia. Ignore suma haters tu okay !

Okay anin sila motivate diri sendiri ! Anda kuat ! Jangan ikut emosi sangat. Tak berbaloi gado sebab benda yang dah basi. Dah berkulat pun. Belajar sabar and everything will be orait.

Sincerely,
Yourself.


P/s; i love you.



Luv ya!

www.tips-fb.com

0 |peNgomen tingtonG|: