ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Wednesday, June 13, 2012

Saket hati nak mampos !


Naluri aku sentiasa betul. Time kami dekat Oldtown tadi aku dah rasa laen dah. Buat fb baru pulak. Atas alasan sbb bosan. Tapi status dekat fb ? Satg aku buh kat sini ada jugak yang nak boo aku kan ? Baek tapayah.

Aku paling benci bila aku dapat taw benda yang tak sepatutnya aku taw. Terlampau marah sampai aku speechless dah sekarang.

Yea saya memang suka amek taw hal luaq dalam orang. Tambah2 hal bf saya. Sory lah saya pun tataw bnda yang saya buat tu salah. Perempuan macam saya neh berlambak awak boleh dapat kan ? Awak jugak yg cakap macam tu kan ? I'm not that desperate yet. Okay la feel free to find other girls. :)




Luv ya!

www.tips-fb.com

1 |peNgomen tingtonG|:

Anonymous said...

best kan? :)