ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Friday, December 17, 2010

Gajah snorkeling tak tenggelam pun.


Assalamualaikum n hye2 uols. Akhirnyaaa. Anin berjaya melawan sifat malas nak update blog neh. hohoho. Ingat senang ke uols. Haa. Ari neh anin nak citer pasal jumbo a.k.a gajah.

Berapa ari lepas la kan, anin ada la tengok citer ala2 discovery neh. Dorang operate gajah. Kononnya nak tengok sebab apa gajah yg besar neh bole membesar sampai besar mcm tuh. hee.

Anin pun malas sangat la nak layan sebab rasa macam geli jer tengok dorang operate bagai neh. Dengan darah berlambak2. haishhh. Gerun jugak laa. Tapii. Part paling best bila anin tengok dorang operate belalai gajah. hahaha. Bukan ada apa pun. Kat belalai ada hidung.

Haa. Sampai la part tengok gajah snorkeling. Fuyoohhh. Bayangkan gajah yg besar plus berat pun tak tenggelam. Neh kan anin plakk. Hahaha.


So pointnya kat sini, ekceli anin teringin nak berenang tapi takot tenggelam. Iye la kan. Buatnya tenggelam, pahtu tak timbul2 dah. wuwuwuuu. Tapiii. Lepas tengok si jumbo tuh tak tenggelam pun, so awat i nak takot plak kann??!! Hee.


So. Mama ! Kakak nak snorkeling ! Hahaha. Korang tengok uols. Bukan nak berenang dulu tapi nak snorkeling teros. Amacam?? Advance tak? Hee.


P/s; tgh google td, rupanya gajah n khinzir merupakan haiwan yang paling pandai berenang. fuyohhhh. =.="





Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

6 |peNgomen tingtonG|:

Alynn Notnot said...

wow! nak jadi gajah la pasni :)) ngahahaha

ArETiEn said...

Ehh ,, anin btl ke nie ?? mcm x caya ja .. x kan x tenggelam .. hahahaha

http://atienabern.blogspot.com/2010/12/kontest-blog-terkemas.html

athiea said...

cam geli tgk gajah tu.hehee

Lovely Bella said...

hhehhe.. ermm.. aku tak reti berenang gaks.. n takut ikan..

PiKOk said...

Gajah kan besar. tapi boleh berenang. tak tenggelam pulah tuh..

haish macam tak caya je..:P

azzey said...

Ha3...gajah menyelam...