ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Thursday, July 30, 2009

Terhegeh2 kerana cinta..


Tadi anin saje jln2 kat tenet.. Nak membaca la neh [ kononnya! kuikui..! ].. Round pnya round, tiba2 terjumpa artikel neh plak.. Agaknye anin kena ada sifat cm neh kot..! Haha.. Akan dipertimbangkan la.. >_<

SAYANG
Sekali ku jatuh cinta, cinta ku akan SETIA
Tidak akan ku toleh pada insan yang lain
Selagi kau SETIA padaku..

TETAPI
Jika sekali kau curang, sekelip mata aku bisa berubah
Sepantas kilat api cinta akan terpadam tiba2
Kerana kecuranganmu ibarat pisau yg menoreh2 jantung cintaku
Hingga tidak bernyawa lagi cintaku ini
Aku sudah biasa mengajar hatiku begitu..

Aku bukan seperti insan lain
Apabila kekasihnya curang, masih merayu2 dgn air mata
Masih terus mahu bersama dan terhegeh2
Menagih cinta kekasihnya.. Sory!!
Itu bukan manusia jenis aku

Sebagai hamba Allah yg menganggap cinta kepadaNya adalah lebih dr segalanya
Lalu menjadikan aku kuat..

Di sebabkan itu aku langsung tak heran
Jika ada manusia
Yang ingin mempersendakan cinta denganku..

Kalau dia nk berambus.. PERGILAH!!
Hatiku tak mudah kecewa
Kerna cinta sesama manusia hanyalah sementara dan yg kekal hanyalah cinta kepada Allah..

SAYANG
Aku lebih rela kehilangan kekasih yg curang
Bukan jenisku memberi muka kepada manusia curang dan berdusta dgn lidahnya
Aku harus tegas demi harga diriku...

Walaweh.. Agak ganas cket kan.. >_<

Luv ya! MuahxX!!

www.tips-fb.com

0 Lovers: