ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Wednesday, July 29, 2009

Nk potpet cket..


Salam uols.. Anin rasa mcm da lama anin tak potpet kat cnie kan..? Huhu.. Ari neh anin nk citer cket la sal kehidupan manusia neh..

Kdg kan anin tak phm ngan org neh.. Tak penah ckup ngan ape yg dorg ade.. Ke mmg lumrah manusia neh tak penah puas ngan ape yg dorg ade eh..?

Anin kasi contoh la kan.. Lau mcm kapel2 neh.. Dah ada sorg awek masih tak ckup2.. Nk pasang mata kat tmpt laen lak.. Tak kesah la laki atau pmpuan.. Dua2 sma je.. Tapi bila pkir sudut yg positif, ada baek gak pilih2.. Lau nk wt jd calon laki/bini, mesti nk cari yg terbaek antara terbaek kan.. Bg anin la, lau boy anin nk pasang mata kt tempat laen ke, atau anin jd no 2 ke, anin tak kesah tapiiiiiiii jgn smpai kantoi ngan anin suda.. sbb anin mmg akan hotttt! Silap2 helmet kena kat muka nnt..! huh!

Anin tanak pegang konsep " ko leh pasang, aku pn leh gak la!" Nk wtpe kita pegang cmtu kan..? Lantak dia la lau nk pasang ke hape, jnji kita tanam dlm diri kita tuk SETIA.. Org yg setia neh, takkan rugi, sebaleknya org yg lepaskan org SETIA neh yg akan rugi.. Tapi tepulang atas diri masing2 la kan.. Lg stu anin nk pesan, jika somebody hadir dalam hidup korunk dan menjadi sebahagian daripada korunk, tetapi atas sebab tertentu dia terpaksa pergi, jangan terlalu sedih.. terimalah kenyataan itu dan sekurang2nya dia pernah membahagiakan korunk..

Yg kedua lak, sifat manusia yg tak penah puas aty ngan ape yg kita ada.. Yg dorg tau, apa yg kita ada, dorg nk lagi lebih dr tu.. Tak kesah la dr segi ape skalipun.. Wtpe nk lawan2 kan.. Bersyukur la ngan ape yg kita ada.. Da besar rahmat, kita ada kesenangan berbanding ngan org yg takde ape2..

Anin ckup pantang ngan org yg ckp blkg neh! Dorg neh mcm org yg tak matang bila ckp blkg.. Lagi sng ckp tak brani.. Anin bleh terima lau ad org nk tego anin.. Mgkin anin tak sedar anin ade bg org tak puas aty.. N anin benar2 mintak maaf.. Tp jgn la g canang merata org.. Lau benda tu betul takpe gak.. Ni tak! Depan anin pijak semut tak mati, blkg anin silap2 anak gajah pn leh blsh jer.. Huh! Im being nice if uols being nice wif me.. Got it?!

Ni je kot anin nk potpet kali neh.. Tuk readers anin, sory eh if im being too emosional today.. Bulan penuh kot! haha! Daaa..

Luv ya! MuahxX!!

www.tips-fb.com

2 |peNgomen tingtonG|:

Almost Believing.. said...

sabar k....
itulah lumrah kehidupan....
biarlah pada orang tu....
nanti akan terima balasan punya....
yang penting kita jangan jadi macam dia k....
huuhuhuhuhuhuhu

eyes143.. said...

tu la kan..
skrg neh mcm2 da jd..
kita neh jga diri kita suda..