ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Friday, June 12, 2009

Pembunuhan berlaku!~

Fuhh.. Ari ni ade stu pembunuhan berlaku di kwsn umah aku.. Sng citer, betul2 atas umah aku.. Masa tu, aku dgr ade bunyi bising.. Bising yg amat.. Rasa mcm siling umah aku nk runtuh je.. Aku pun wt tatau je la sbb umah tu mmg slalu bising.. Kira mcm da lali la kan..

Tiba2 depan umah aku, penuh dgn org.. Siap ngan keta polis lagik.. Rupa2nya bunyi bising yg aku dgr td tu kes pembunuhan.. Tak sangka masa tu si ayah teruk dibelasah oleh anak dia yg mental.. Bila dipkir balik, aku rasa nyesal sgt2 sbb wt dono je.. Bkn ape.. Umah tu mmg da slalu bising.. Tu yg kitorg tak kesah sgt..

Yg si mental ni, lepas belasah ayah dia, bleh plak dia turun duk kat bwh, smbg ngan org.. Buat mcm takde ape yg jd.. Padahal si ayah dah nazak kat atas.. Tiba2 ade makcik ni kol polis sbb tgkk darah terpercik merata2.. Terus polis dtg dan gari si mental.. Polis seluk poket si mental ni.. Ade glove ngan botol ape ntah.. Kononnya dia melakukan pembunuhan tanak ade kesan cap jari la..

Polis tnye si mental ni.. Pukul ayah dia ngan ape.. Dia kata pukul ngan botol, baling krusi dan smua benda2 yg ade dlm umah dia.. Botol tu dia amik tikam ayah dia.. Muka ayah dia abis pecah.. Alasan dia wt cmtu sbb dia kata dia nmpk muka ayah dia mcm setan..

Pastu dtg la abg si mental ni.. Berlaku pergaduhan lagi.. Si abg nk blasah si mental ni.. Seb baik polis halang.. Si mental ni sbnrnya da masuk hospital mental tapi dorg bg kuar sbb ingat dia da ok.. Rupa2nya pnyakit dia dtg balik..

Masa tu mak dia takde kat umah.. Slalu bila mak dia nk kuar, mak dia mesti bawak ayah dia skali.. Sebab da tau, si mental ngan ayah taleh nk duk skali.. Ari ni mak dia lupa nk bawak ayah dia.. Akhirnya si ayah jd mangsa pembunuhan anaknya yg mental..

Semua org tnya aku.. Npe msa dgr bising2 tak g usha ape yg jd..? Takkan la aku yg pmpuan ni nk g usha.. Mne la nk tau mse tu dia takde kawalan.. Terus dia hentam aku.. Tak ke jd dua kes nnt..

Nnt korg leh beli paper esok.. Kes ni mesti masuk paper sbb byk reporter ade td.. Ntah2 gambar aku pun dorg tersnap.. Sbb aku salah sorg yg terkepo mse tu.. Mne taknya.. Btul2 dpn umah aku.. Aku rase msti masuk 360 nnt..

Kecoh gak td.. First time aku tgk keadaan cmni.. Real2 plak.. Kat dpn umah aku ade lg sorg si mental.. Tapi si mental pmpuan.. Dia baru kuar wad gak.. Baru ni dia wt prangai.. Dia baling ape ntah dr atas.. Jatuh atas keta jiran.. Masa tu adik aku ngendap kut tgkap.. Dia nmpk pahtu dia marah2.. Mak aku pn kena gak.. Tiba2 je dia kata mak aku kafir sbb tak g terawih.. Seram je aku rse duk kat kwsn ni.. Seb bek nk pndah dah..

Kalau la masa tu aku g usha.. mesti ayah dia smpat diselamatkan.. Rse cm nyesal lak.. Tp sbg sorg pmpuan.. Aku takut... Sbb org mental lau dia serang org, dia takkan disabit slh.. Paling kurang pun kena anta masuk hospital mental je..

p/s : seb bek dia mental.. Lau tak mesti dia kena hukuman berat.. Sbb membunuh...

www.tips-fb.com

15 |peNgomen tingtonG|:

Kehidupan said...

waaaa.....

terer tul makcik mata nih.....

dah macam spiderman....

ekekekekek.......

eyfagroove said...

huyooo...dasyat tuh...seram pon ad gak..kalo akk taw..xtaw nak wt pe...
eh..story tuh dh kua...kt berita harian online. akk agak jela kt tempt adk kot..sbb cm sme jek...
http://www.bharian.com.my/Current_News/BH/Friday/Mutakhir/20090612202610/Article/index_html

E said...

ngerii

cayataro?! said...

ni kisah benar ke hape? >,<

eyes143.. said...

spiderwoman je ni.. wee!~

eyes143.. said...

mmg citer yg sme kak epa..
baru kuar on9..
mmg seram kak..
abis dia baling ape yg ade kt umah tu..

eyes143.. said...

mmg ngeri pun..

eyes143.. said...

kisah benar la caya..

myra said...

ngerinyeeeeeeee!

cayataro?! said...

haish..so u kne be extra carefull kt kawasan umah ok!..
jgn merayap2..
faham!

eyes143.. said...

huhu..
seb bek da nk pindah..

Kehidupan said...

pindah sudah....?

ayark.....

pindah mana lak.....?

eyes143.. said...

nak pindah g sg ptani..
hi hi!

Kehidupan said...

nih kt mana dah nih?

kejap tul berpindah....

guna jin ke hapa.....?

hik3....

eyes143.. said...

bru nk ondaway nk pindah.. hihi..