ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Saturday, June 27, 2009

Erti rindu ini


Yess! Satu lagik novel da abes dibaca ari ni.. Hurmm.. Novel ni bg anin ok la.. Nak kata tangkap minat nk membaca, takde la sgt tp dr spoloh mrkah, leh kasi 7 kut.. Hikhik..

Anin suka betul part Yana ngan Fariz.. Rasa sweet sgt.. Dalam ego ade rse syg.. So sweet.. N part plg sdih bila Iki ngan Razman meninggal.. Hukhuk.. Ni anin ade sediakan sinopsis tuk korang.. Lau nk bce lagik, kena beli la gamaknya.. ngee~~ >_< winks



MENGAPA kau tinggalkan aku ketika cinta ini sedang mekar mengharum? Sedangkan kau tahu aku tidak bisa hidup tanpa kau di sisi. Jangan kata kau lupa saat-saat manis yang pernah kita lalui bersama. Kita pernah menabur kasih dan cinta di taman hati. Kupersembahkan segala yang aku ada untukmu. Apa lagi yang kau mahu sudah kuturutkan. Kerana cinta, kasih dan setiaku, kerana janji dan sumpah yang kau lafaz dulu, air mataku ber­linangan. Tapi kau pergi jua...

Yana mengharungi liku-liku hidup sendirian setelah Razman pergi menghadap ILAHI. Jiwanya nanar. Cinta yang terbina sejak di bangku sekolah tidak kesampaian. Luka dan sengsara di hati dirawat sendiri dalam kepayahan.

Kau kata, aku bagai lilin yang menerangi kegelapan duniamu. Kehadiranku umpama air di kali yang menyegarkan perasaanmu. Kau sedia berkorban untukku. Sedia merawat kelukaan hatiku. Ku dibuai cinta, kasih, sayang dan rindumu yang luhur sejati. Tersentak aku dari lamunan yang panjang. Mawar tanpa haruman tidak mungkin disunting buat penyeri syurga asmara. Di tangkai jua ia layu...

Cinta Fariz terlalu luhur untuk Yana. Bergetar jiwanya setiap kali berada di sisi jejaka itu. Namun, sudikah Fariz menerima dirinya seadanya? Apatah lagi keluarga Fariz terlalu me-menting­kan maruah dan prestij. Layakkah dia berganding dengan je­jaka yang berjaya menakluk hatinya itu?

www.tips-fb.com

4 |peNgomen tingtonG|:

Kojack de Alloohaa said...

err..x lyan sgt la novel2 nih tp klu hg nk cri teman novel ni..msuk la blog arep(mmber ak)link dia ada kt blog ak

eyes143.. said...

aku lyn gitu2 je..
ngee..~~

dir&fara said...

best eh novel ni?? lame la tak gi kedai buku.. hehe

eyes143.. said...

yep..
bleh thn gak novel ni..
sy pun lama gak tak melawat bookstore..
ngee~