ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Monday, April 6, 2009

Sunyinya...


Apesal pagi nih sunyi je.. Aku sesorg je.. Wei!!! Boring la... Apa aku nak buat ni.. Tak larat nk jalan2 dlm cg.. Dah byk posting aku buat nih.. Jangan sampai dh jadi mereng suda..

Ngeh3.. Ape topik aku pagi2 ni ek.. Nk sembang dgn abg din, dia plak ada kelas.. Kelas kul 11.. Abg bad buat keja dia... Selalu tok teman aku pagi2 nih.. Dia plak tak on9.. Bz kot.. Sunyinya wei...!! Apa aku nk buat ni......

Cakap sal abg din, aku takleh nk kaco dia sgt2 dh.. Maklumlah boypren org tu.. Tu pun aku baru tau.. huhu.. Abis aku nk kaco sapa plak ni...? Mengong betul la!!

Lau mcm ni la gayanya.. Kena cari boypren cepat2 ni.. Tak la aku sunyi.. Bukan takde yg nak, tapi ati aku plak tak tebuka nk trima org tu.. Demand sgt ke aku nih.. Ntahlah.. Mungkin bkn masanya tuk aku kapel2 ni.. Ye ke..? Bek aku tumpukan pada keja aku je..

Kdg2 tu jeles gak tgk org len ada jugak masa dgn boypren dorg.. Bleh kuar dating2.. Amik gambar sma2.. Aku dah penah rasa smua tu.. Tapi tak kekal.. Bukan jodoh aku dgn dia kot.. Tapi nak gak rasa lagi skali.. Mcm pungguk rindukan bulan plak.. Rindu pada benda yg tak pasti...

Knape ek lately ni aku asyik miss dak tu.. Knape ek.. Lepas aku tau something pasal dia, aku jd tak bersemangat je.. Aku tak suka rasa mcm ni weh!! Wake up la anin!!

p/s : Kadang-Kadang Allah sembunyikan matahari...Dia datangkan petir dan kilat...kita menangis dan tertanya-tanya,...kemana hilangnya sinar...Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi..

www.tips-fb.com

2 |peNgomen tingtonG|:

caya!.. said...

erk!~
caya terase lak..
hahahaha!~
:P

eyes143.. said...

ye ke..
sama la plak..