ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Sunday, February 7, 2010

HAMPA HATIKU..


Smlm anin da abeh baca citer neh.. Tak sampai sehari pn anin baca.. Citer neh bleh thn la tp tak sesyok citer SEPI TANPA CINTA tu..

Rian hilang ingatan.. Dia ingat suma org tp dia tak ingat ap yg jd 4 taun lepas.. Dia tak ingat yg dia neh da ad suami, Hanif.. Hanif neh nk bls dendam kat Rian sbb pekena dia dulu.. So dia amek kesempatan la dgn keadaan Rian yg tak hengat pape neh..

Rian keliru lalu dia nekad nak cari jwpn.. Tp syg, bila dia da mula cintakan Hanif, Rian dapat tau Hanif ternyata berdendam atas apa yg pernah berlaku..

Ada stu part lam novel neh yg wt anin sokkaa.. Masa Nurliza g jumpa Rian, nk mintak izin kawen ngan Hanif..

Rian: Mcm mana u bleh terfikir yg i takkan kesah dgn permintaan u tu?
Nurliza: Sebab i skrg mengidap kanser. Masa yg tinggal untuk i da tak lama.
Rian: Jadi, u pikir sbb u ad kanser, i akn bersimpati? U ingat, lau masa u da suntuk, i akn sudi berkongsi kasih sayang Hanif dgn u?

Anin kasi rate 6/10 jer tuk citer neh.. Sbb tak besh sgt pn.. Skrg neh anin tgh cari novel ANDAI ITU TAKDIRNYA.. Rinox ckp besh.. Heh..

Overall.. Not bad laa.. Tapi anin tak rekemen laaa.. Rugi2.. :(



Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

14 |peNgomen tingtonG|:

ardinihumaira said...

^_^ dini rekemenkan anin baca buku ABC... tentu seronok. siap ada gambar2 lagi... hehe... anin jadi cikgu ya ajarkan ABC, dni jadi pengetua :p

dni tengah blur... hhuhu :(

* mEsSy * said...

tasuke okei.. ahakss..

:P

Alynn Notnot said...

ngee. alin x mnt bace novel malay sgt.

maisyara Pot! Pot! said...

bwu nasib baik tk jd nk beli ari tu.. hahaha.. tk best kn??

kazen mai ade citer kt mai yg citer ni tk dpt nk ase feeling yea.. ngee^^

Redbloodsnow said...

pinjammmmmmmmmmmmm. ko x kasi akak pinjam kan annin, sumpah akak namo jengok blog ko lgi...wakakakaka :P

leh caye x ek ugutan tuh ea :D haha

F U N F A B U L O S I T Y said...

membaca-amalan mulia-dex bace risalah je-mulia gak ke?(tetibee soklan kann) ;D

eyes143.. said...

ardinihumaira~ cadangan yg bagos tu dini.. tmbh2 buku alif ba ta.. i lyke..

eyes143.. said...

* mEsSy *~ hg tuh memanjang tasuka.. hahaha

eyes143.. said...

Alynn Notnot~ novel malay neh lau nk lyn smpai pluto, besh laa.. :D

eyes143.. said...

maisyara Pot! Pot!~ kureng cket rasa feeling tuh.. rugi2.. :(

eyes143.. said...

Redbloodsnow~ opocot.. men ugut yer kak zie.. tggu2 anin lanting jejauh..

eyes143.. said...

F U N F A B U L O S I T Y ~ risalah lagi mulia.. hohoho

ardinihumaira said...

miahaha... meh kita tubuhkan persatuan membaca

eyes143.. said...

ardinihumaira~ mula2 i nk kasi u baca buku sejarah dulu.. i tau u pencinta sejarah kan2.. dun shy2 miau2.. :D