ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Thursday, January 21, 2010

Dah 4 ari oke?!


Masuk jer ari neh da 4 ari oke ak BERSABAR?! Taleh tahan da neh weyh! Lau umat Islam tak betegur sapa lebeh dari 3 ari pn da kira dosa kan? Neh kan plak 4 ari?!

Takkan ak nak g serang ngan mesin gun kot.. Taleh jadi neh.. Ak tatau la ap yg tak kena.. Adoiii.. Susah tol nk puaskan aty suma org.. Nak kata ak neh tapaham, rasanya ko yg lg2 bengap.. Dono lae..

Give up da weyh! Gasak laa.. Ap nak jd, jd laa.. Mls da ak nk amek port!

To u~ Ak da tak larat oke?! Lantak ko la nk tegur ke tak.. Ak da jlnkan tggungjwb ak.. So, papehal pas neh, don't blame others oke?!



Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

2 |peNgomen tingtonG|:

ardinihumaira said...

Betol2. Biaq p kat dia ;p hehe... Marah tapi syg. Awww... Tapi kan..susah gak nanti bila tiba hati rasa 'haku tak heran la ko ada ke xda'.. Kan..pernah x rasa cemtu kat kawan yg kita slama ni rapat tp kes2 kecik wat kt jd renggang..huhu

eyes143.. said...

ardinihumaira~ a'ah.. penah gak rasa cmtuh.. n kdg tuh polow jer ap kata aty.. gasak je laa.. XD