ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Friday, May 8, 2009

Terlebih matang..

Ari ni ada 2 org bdk cg tu cari gado.. Dorg men kasar ngan kitorg.. Lemah betul tahap kesabaran dorg tu..

Kes ni berpunca dari VM je.. VM semata2.. Yang si bengong tu p kopi pes pesal? Dah abih idea ke nk hentam kitorg? Duk kata kitorg skodeng dorg konon.. Padahal... Lu pikirla sendiri..

Yang hanginnya tu, si M ni leh plak perli2 aku.. Baru aku pasan.. Ade ke dia kata aku ni gelap... Cettttt.. Seb bek kak damia backup balik.. Itam mnis gtu.. Lgpun ade aku kesah ke dia nk kata apa?? Hi hi.. Takde kepentingan ckit pun dlm idup aku..

Si L ni punya la bengong, ade ke p letak vm aku ngan bespren aku ni kat siggy dia.. Pemes btul kitorg smpai ade yg nk letak vm kitorg kat siggy.. Hihi.. Dorg siap usha forum kitorg lagi.. Tak sangka betul.. Pentingnya forum kitorg bg dorg.. Trimasss ye!!

Part paling bes, men petik nma plak.. Sian kat laki sorg ni.. Tak pasal2 kena petik nama.. Tapi aku bg fair n square la.. Korg nk men petik kan, aku petik balik.. Amacam korg rasa? Yg si L ni pndai memanipulasikan keadaan.. Mengambil kesempatan di atas apa yg berlaku.. Tak matang betul..!!

Lastly.. Aku nk ingatkan la.. Sebelum nk kata org, cermin diri tu ckit.. Nilai sndiri sama da diri sndiri ni da ckup hebat ke nk mngata kat org.. If mmg diri sndiri bermasalah, tayah susah2 la nk mngata psl kitorg.. Alih2 korg yg sakit ati.. Tapi.. Ade kitorg kesah ??

MyEm0.Com

www.tips-fb.com

2 Lovers:

Ini blog amirah said...

dorg ni cm badut sarkas la....pelawak....bt lawak xhengat dunia....!! ha ha ha!!!

cn said...

hihi..
ade ati kata kita plak buat lawak..
ampess betul dorg ni..