ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Thursday, May 14, 2009

Aku dan dirimu...❤


Tiba la saatnya kita saling bicara,
Tentang perasaan yang kian menyiksa,
Tentang rindu yang menggembur tentang cinta yang tidak terungkap,


Sudah terlalu lama kita berdiam,
Tenggelam dalam gelisah yang tak teredah,
Memenuhi mimpi2 malam kita,


Duhai cinta ku sayangku lepaskan lah,
Perasaan mu rindu mu sluruh cintamu,
Dan kini hanya ada aku dan dirimu sesaat dikeabadian,


Jika sewaktu bisa kita hentikan,
Dan segala mimpi2 jadi kenyataan,
Meleburkan semua batas antara kau dan aku, kita,


Duhai cinta ku sayangku lepaskan lah,
Perasaan mu rindu mu sluruh cintamu,
Dan kini hanya ada aku dan dirimu sesaat dikeabadian,


Duhai cinta ku sayangku lepaskan lah,
Perasaan mu rindu mu sluruh cintamu,
Duhai cinta ku sayangku lepaskan lah,
Perasaan mu rindu mu sluruh cintamu,
Dan kini hanya ada aku dan dirimu sesaat dikeabadian..

DOWNLOAD
rindu

Rasa bes plak bila dgr lagu ni kat AF.. Masa ARiL nyanyi ngan marsha tu.. Hihi.. So sweet... >_<

www.tips-fb.com

0 Lovers: