ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Saturday, April 25, 2009

Takkan...>?

Takkan ade yg terase kot aku tulis ape dlm ni.. dah nme pun berblog.. Bkn betul sgt pun kan..

Ala take it easy la.. takde bende yg seyes pun..

Nape mlm ni aku tak rasa ngantuk ek..? Aiyarkkk.. Camne nk tdo ni..? Cepatlah ngantuk.. Aku nk tdo.. Biar ari esok dtg.. Aku nk akhirkan ari ni.. Sudahla tuk ari ni.. aku da penat sgt dgn ari ni..

Mcm2 yg jadi kat aku.. Aku tensen! Alif ym aku! Aku nyampah ngan dia!!!! Ya Allah! Seb bek dia takde no aku!!!

Tenangkan lah ati aku tuk ari ni, dan ari2 akn dtg... Amin...

www.tips-fb.com

0 |peNgomen tingtonG|: