ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Friday, June 3, 2011

Day six : 10 items I can’t live without

Oke sekarang day 6 plak. Even dah tak mcm day 6 sekarang. kahkahkahkah !



1st : rumah ! ini penting.

2nd : toilet ! penting jgk.

3rd : elektrik ! sgt penting.

4th : handphone ! kalo tade fon cane nk koling2 nan incik RH. =.=

5th : katil ! tempat golek2.

6th : bantal busuk ! peneman hari2.

7th : streamyx ! cane nak on9 kalo tade stimix ?

8th : lappy ! kalo ad stimix tapi tade lappy pun tak gne gak.

9th : moto ! sgt beguna ouh.

10th : pixy, eyeliner, celak, lip ice ! kalo tade bnda alah neh, nk kua pun mcm tade smgt je. =.=



Oke itu saja. kahkahkahkah !





Luv ya!

www.tips-fb.com

Monday, May 30, 2011

Day five : 10 wishes


Okesan ! Hari neh day ke5 plak. Gahhhh ! Walaupun anin da byk skip ari neh. kahkahkahkah !



1st : Nak g Mekah nan famili.

2nd : Nak g oliday nan incik RH. =)

3rd : Nak kumpul duet byk2 n nanti boleh beli macam2 utk incik RH !

4th : Nak jumpa incik RH !

5th : Nak cincin kapel dari incik RH ! ngeeehiaaaaa .

6th : Nak ada keta sndiri.

7th : Nak rumah sendiri.

8th : Cepat2 la masuk tiga tahun !

9th : Nak kawen nan incik RH n jadi mamaa !

10 : Nak happy ending for our love storyyyy !



Aminnnn ! =)





Luv ya!

www.tips-fb.com

Sunday, May 29, 2011

Day four : 10 things I want to say to one person


Oraitt. Kita pergi ke day 4 plak. Let's go babe ! Anin nk pilih sape ea ? Let me think. erm. Then i choose incik RH ! ngee ! Bukan anin tanak pilih famili. Tapi famili kan ramai. Yg neh dia nak 1 person saja. Apa2 pun my famili tetap no 1. gahhh !



1st : I love u so damn much !

2nd : I miss u so damn much !

3rd : I need u so damn much !

4th : Tenkiuu sebab ada nan sayaa !

5th : Tak sabar nak tunggu bulan 10 nanti !

6th : Suka bila awak gedik2 nan saya !

7th : Suka bila awak panggil saya bucuk !

8th : Tamo gado2 da ea. Sebab time tu saya akn blur giler2 !

9th : Suka dengar suara awak !

10th : Suka segala2nya tentang awak !



Will u marry me ? ngeehiaaa ! =D





Luv ya!

www.tips-fb.com