ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Wednesday, January 2, 2013

Ceritera di pagi Rabu


Pagi2 lagi dah bosan. Tataw nak buat apa sebenarnya sekarang. Check email pun cuma ada satu ja email baru. Tu pun senang. Cuma printer ja tengah error. Apahal la dengan printer neh. Setiap kali nak guna mesti kena setting laen. Anin mana la ada id Administrator untuk set up printer neh haiyoo.

Okay it's 2013 already. Dah 23. Sat ja umur da tuka. Huhuhu. Azam tahun neh nak kurus yeahh ! So say no to NASI ! Ggrrr !

Untung la dia. Rambut baru, badan baru. Segalanya baru. Hahaha. Me ? Still remains the same. Tadak apa yang berubah pun sebenarnya.

Hari neh jugak Ayu dah start sekolah. Adik Mika ? I still don't know the progress. Huhuhu. Busy keja sampai tadak masa nak amek taw hal dalam umah tu.

Actually anin tersentap haty sikit dengan dia. Tapi just let it be. :) But i need the time and the spaceeeeee ! Argghhhh !


Anin.





Luv ya!

www.tips-fb.com

Monday, December 31, 2012

Wrap up 2012


Assalamualaikum, annyeong, helo ! Happy monday blues semua. Hari neh banyak staf cuti sebab depa suka direct terus cuti sampai esok. Lagipun yang laen pulak tengah ada meeting apa tataw. So sangat free sikit hari neh. Heeee! Staf depan neh cakap anin ceria hari neh. Ceria ka ? Rasanya tak kot. Huhuhu. Don't judge a book by its cover. Cewahhh ayat tu hahaha.

 Hari neh dah last day untuk tahun 2012. Cepat ja masa berlalu. Rasanya azam tahun neh tak setel lagi kot ? Errr tiap2 tahun macam tu laaa hahaha. So nak wrap up untuk tahun 2012. Actually tadak banyak benda yang jadi tahun neh. Ehh adaaa. Beautiful moments yg jadi tahun neh. It will be my sweetest memories ever ! :)

Tahun neh jugak my status dah tukar, anin pulak dah start keja. I've got someone yg truly love me. Iya kah truly ? Urm2. Let he by himself yang jawab benda neh :) And it's been a year already man.

Rasanya dah setaun kot mama tak duduk nan kami sekali. Bila la dia nak keja kat penang balek huhu. Sat ja dah setaun. And the mostttt important thing is tomorrow, i'm turn to 23 already. I'm a big big girl yeaayyyy ! Okay till next time.



Anin.



Luv ya!

www.tips-fb.com

Friday, December 28, 2012

Salam Jumaat


Assalamualaikum. Okay hari neh jadi baek sikit hehehe. Cepatnya dah hari jumaat. Next week cuti lagi. Awat la depa neh tak buat cuti direct ja. Kan senang. Neh tak. Nak kena selang2 pulak hermph !

So far dekat sini okay la. Anin dah start kena buat keja. Tadak sapa yang guide. Semua kena belajaq sendiri. Hermphh. Agak susah sebenarnya sebab bertentangan dengan major anin. Tapi so far anin tengok keja dalam neh relax jea. Semua fleksibel.

Staff semua pun okay. Nak kata ada yang sombong tu ada la. Orang melayu kita jugak. I dunno why. Maybe dia tak peramah kot. Takpun sebab baru lagi ? Orang cakap dun judge a book by its cover. Tapi kan ? Ada ka org nak beli kalo cover tak menarik ? Ngehh3 ! Apa2 pun cover tu penting doe. Tu yg akan bagi 1st impression yang baek utk orang.

Hurm dia agak pelik la sekarang. Whyyy ? See you soon.


Anin.


Luv ya!

www.tips-fb.com

Thursday, December 27, 2012

Mood cantik sikit


Assalamualaikum, annyeong, helo peeps !

Hari neh mood sangat cantek sebab anin dah bole access semua benda sendiri. Yeayy ! Dah tak payah susahkan orang laen dah. Tapi kalau dah dapat id senirik, works is on the way la kan ? Hahahaha Tapi gasak lah asalkan aku tak menguap limapuluhjutakali hari neh hahahaa.

Okay hari neh dekat ofis macam tadak orang ja ? Sebab dah dekat kul 9 neh. aku sorang ja kat lab neh. Kenapakah ? Hari neh ada cuti apa2 ka ? Awat aku tataw ? Errr

Semalam merupakan hari yang paling boring untuk aku. Sebabnya aku boleh on pukul 11pagi macam tu la haiyoooo. Menguap jangan cakap la kan. Hurmmm.

Okay satg rasanya nak lunch dengan colleague anin. Sedey hari2 lunch sorang2. Okay till we meet then.


Anin.


Luv ya!

www.tips-fb.com

Monday, December 24, 2012

Petang yang mengantuk


Macam biasa la. Lepas lunch confirm mata pun jadi stim. Mengantuk wey. And once again, a million thanks to this abg sebab bagi pinjam id pc dia. Hoii cepat sikit la buat id aku haihh.

Lambatntya nak pukul 5.30. Bosan gila dah neh. Dalam neh macam tadak kawan ja. Ermm mamat Spain sebelah aku neh tak mai keja plak sbb cuti krismas kot. Ya la kalo tak selalunya dia la yg duk meraban dengan aku huhu.

Bila la aku boleh dapat camera pass neh ? Seksa wey masuk lab tapi hp ada dekat locker. Uwaaa pity me haihh. Kalo ada hp bole jugak la nak hidup. Wahhh ayat tamo kalah tu hahaha.

Okay lah tu ja kot untuk petang yg suram neh. Satg2 kalau rajin aku update laen.

Anin.


Luv ya!

www.tips-fb.com