ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Showing posts with label :: info ::. Show all posts
Showing posts with label :: info ::. Show all posts

Thursday, April 4, 2013

Petua sakit gigi


 Assalamualaikum, annyeong !

Hari neh nak bagi petua sikit hahaha. Actually semalam anin sakit gigi yang teramat sangat sangat. Sampai nak tidur pun tak boleh. Ya lah rasa nyut nyut ja. Sumpah sakit gila.

Semalam dah macam2 ubat anin makan. Termasuk lah ubat batuk. Hahaha sebab ubat batuk kan bagi mengantuk. Kononnya dengan harapan boleh lali and tidur terus la kan. Tapi tak jugakk ! Makin sakit sampai nak baring pun tak boleh. Rasa macam gigi semua neh nak luruh ja huhuhu.

Then saja la google petua sakit gigi. Kot2 la ada yang boleh anin try ka. Anin neh tak suka sebenarnya ikut petua sebab sangat2 complicated cara dia. Google punya google last2 terjumpa la satu petua neh.

Gigit tiga kuntum bunga cengkih sampai keluar air bunga tu

Aaaaaaa and anin pun tanpa segan silu p masuk dapo and buat ikut petua tu. Mula gigit tu tak rasa apa lagi. Lama2 air bunga cengkih tu keluar and masyaAllah tajamnyaaa rasa dia. Sampai anin nak termuntah okay. Mula tu nak control cun la tahan lagi. Tapi lama2 memang tak boleh tahan woii. Rasa nak tersembur keluar ja apa ada dalam mulut. Huuuu.

Lepas tu anin pun buang la benda alah dalam mulut tu. Siap p gosok gigi bagai sebab rasa dia still ada dalam mulut. Yucksss ! Terus rasa macam petua neh tak boleh pakai langsung sebab still saket okay ! Tapiiii lepas 15mnit macam tu rasa saket tu dah berkurang. And now dah tak sakett ! Hahahaa sangat heaven okay.

So anin boleh suggest la petua neh kat uols semua. Sebab anin dah buat xperimen and keberkesanannya ditahap yang memuaskan. Thumbs up ! Okay nak sambung maen CANDY CRUSH yang macam vaviss neh sat. Hurr hurrr !

Anin.


Luv ya!

www.tips-fb.com

Friday, October 7, 2011

45 THINGS A GIRL WANT, BUT WON'T ASK FOR:


45 THINGS A GIRL WANT, BUT WON'T ASK FOR:

1. Touch her waist.
2. Actually talk to her.
3. Share secrets with her.
4. Give her your jacket.
5. Kiss her slowly.

Are you remembering this?
6. Hug her.
7. Hold her.
8. Laugh with her.
9. Invite her somewhere.
10. Hangout with her and your friends together.

KEEP READING ..
11. Smile with her.
12. Take pictures with her.
13. Pull her onto your lap.
14. When she says she loves you more, deny it. Fight back.
15. When her friends say “I love her more than you”, deny it. Fight back and hug her tight so she can’t get to her friends. It makes her feel loved.

Are you thinking of someone?
16. Always hug her and say I love you whenever you see her.
17. Kiss her unexpectedly.
18. Hug her from behind around the waist.
19. Tell her she’s beautiful.
20. Tell her the way you feel about her.

One last thing you need to do to show her you actually do mean it.
21. Open doors for her, walk her to her car - it makes her feel protected, plus it never hurts to act like a gentleman.
22. Tell her she’s your everything - only if you mean it.
23. If it seems like there is something wrong, ask her - if she denies something being wrong, it means SHE DOESN’T WANT TO TALK ABOUT IT - so just hug her.

24. Make her feel loved.
25. Kiss her in front of OTHER girls you know!

WE MIGHT DENY IT BUT WE ACTUALLY LIKE AND KINDA WANT YOU TO TICKLE US ..
26. Don’t lie to her.
27. DON’T cheat on her.
28. Take her ANYWHERE she wants.
29. Text message or call her in the morning and tell her have a good day at school, and how much you miss her.
30. Be there for her whenever she needs you, and even when she doesn’t need you, just be there so she’ll know that she can always count on you.

ARE YOU STILL READING THIS? YOU BETTER, BECAUSE IT’S IMPORTANT.
31. Hold her close when she’s cold so she can hold you too.
32. When you are alone hold her close and kiss her.
33. Kiss her on the cheek; (it will give her the hint that you want to kiss her).
34. While in the movies, put your arm around her and then she will automatically put her head on your shoulder, then lean in and tilt her chin up and kiss her lightly.

35. Don’t ever tell her to leave even jokingly or act like you’re mad. If she’s upset, comfort her.

REMEMBER ALL THESE THINGS WHEN YOU ARE WITH HER NEXT ..
36. When people diss her, stand up for her.
37. Look deep into her eyes and tell her you love her.
38. Lay down under the stars and put her head on your chest so she can listen to the steady beat of your heart, link your fingers together while you whisper to her as she rests her eyes and listens to you.
39. When walking next to each other grab her hand.
40. When you hug her, hold her in your arms as long as possible.

MAKE SURE SHE KNOWS SHES LOVED.
41. Call or text her at night to wish her sweet dreams.
42. Comfort her when she cries and wipe away her tears.
43. Take her for long walks at night.
44. Always remind her how much you love her.
45. Sit on top of her and tell her how much you love her and then bend down to her face and kiss her while you’re sitting on her.

You’ll never know when she needs just a little more love .. ♥!



P/s ; sayang , ur just perfect. love u.




Luv ya!

www.tips-fb.com

Wednesday, May 11, 2011

Stesen Puduraya banjir ?


Oke tanak cakap banyak untuk entry kali neh. wahahahaaaa. Just anin teringat hati tuh my incik RH ada cakap yg stesen Pudu skunk dah bukak balek. Dorang da renovate cantek2. Tapi skunk ap da jadi ? wahahahaaaa.



Apa suda jadi weh ? hahahaaa. Nak tegelak gak anin baca komen2 dekat utube tuhh. Nak tahu korang bukak sendiri la ea. ehehehee.

Bayar mahal2 tapi ini yg jadi. Nak cakap apa lagi wes ? Lu pikir laa sendiri. Assalamualaikum ~






Luv ya!

www.tips-fb.com

Wednesday, January 5, 2011

Minyak oo minyak :(


Assalamualaikum n hye2 uols. ahaaa. Quick update saja. Neh haa anin nak tanya, kat tempat korang ada jual minyak tak??

Sekarang neh kan kat penang neh memang susah ar nak carik minyak. If kat kedai2 runcit takde minyak, kita bole paham la kan. Maybe takde stock ke ap ke kan. Neh sampai kat tesco pun mintak takde. Ap kes beb??

Susah gila weyh nak cari minyak skrg. Dorang ingat minyak nak naek harga kot. Itu yg suma sebok2 nak nyorok minyak.

Weyh ! Mana leh cam tu. Nak goreng ikan kena pakai minyak, nak masak gulai pun nak kena pakai minyak gak. Neh kalo tade minyak cane nak masak? huhuhuhu

Rayuan utk pekedai2. Jangan ah sorok minyak weyh. Kesian kt kami suma neh haa. Takkan nak suh kami wat minyak sendiri? Huhh. Anda amat kejam !

Okok. Itu saja celoteh anin untuk pagi2 buta neh. Chill yaw !! :D





Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Friday, December 17, 2010

Gajah snorkeling tak tenggelam pun.


Assalamualaikum n hye2 uols. Akhirnyaaa. Anin berjaya melawan sifat malas nak update blog neh. hohoho. Ingat senang ke uols. Haa. Ari neh anin nak citer pasal jumbo a.k.a gajah.

Berapa ari lepas la kan, anin ada la tengok citer ala2 discovery neh. Dorang operate gajah. Kononnya nak tengok sebab apa gajah yg besar neh bole membesar sampai besar mcm tuh. hee.

Anin pun malas sangat la nak layan sebab rasa macam geli jer tengok dorang operate bagai neh. Dengan darah berlambak2. haishhh. Gerun jugak laa. Tapii. Part paling best bila anin tengok dorang operate belalai gajah. hahaha. Bukan ada apa pun. Kat belalai ada hidung.

Haa. Sampai la part tengok gajah snorkeling. Fuyoohhh. Bayangkan gajah yg besar plus berat pun tak tenggelam. Neh kan anin plakk. Hahaha.


So pointnya kat sini, ekceli anin teringin nak berenang tapi takot tenggelam. Iye la kan. Buatnya tenggelam, pahtu tak timbul2 dah. wuwuwuuu. Tapiii. Lepas tengok si jumbo tuh tak tenggelam pun, so awat i nak takot plak kann??!! Hee.


So. Mama ! Kakak nak snorkeling ! Hahaha. Korang tengok uols. Bukan nak berenang dulu tapi nak snorkeling teros. Amacam?? Advance tak? Hee.


P/s; tgh google td, rupanya gajah n khinzir merupakan haiwan yang paling pandai berenang. fuyohhhh. =.="





Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Thursday, October 28, 2010

Citer Metro muka depan ri neh.. sgt MENAKUTKAN !


Haaa.. Korang ad baca Metro ari neh?? Tayah beli paper pn takpe.. G cepat baca on9.. Maleh jugak?? Tak dpt den nk nolong.. huhuhu

Pesan anin kt gadis2 kat lua sna.. Berhati2 oke apabila menolak cinta lelaki.. Sebabnya laki neh bole jd teramat kejam bila dorg geram or mara or wateva lahh..

Jgn smpai muka jd sememeh mcm mangsa tuh.. Simpati anin kat dia.. huhuhu.. Yg laki neh pn.. Awat ngok sgt tatau.. Da ppuan tu tamo p ar cari laen.. Yg hg nk p wt keja terok2 tu pesepa? Kan tak pasai2 free ja hg check in kat dlm.. haktuihhh.. bodo punya jantan!

Korg nk baca sendiri, korg leh usha dkt cni oke..

Disimbah asid cinta ditolak




Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Wednesday, September 15, 2010

Update hanya kerana INI.. weeee =)


Juz short update saje shygs2 suma.. Hohoho.. Ekceli anin juz nk tlg pomot dis lil blogshop lah..

MESSY's BLOGSHOP

Sila2 la support oke.. al-maklumlahh.. Hobi baru.. ngeee.. Itu saje kot anin nak hapdet skrg.. Bz maa.. Btw..
Tak telambat lagi kan anin nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIFDILFITRI.. MAAF ZAHIR DAN BATIN tuk suma terutamanya FOLLOWER2 anin n suma umat Islam.. =)
P/s; lately neh anin penin gilaa..
a lots of problems keep on coming n coming..huhuhu =(


Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Monday, April 5, 2010

Teruja cket.. =]


Haila2.. Anin nk kongsi ngan korg cket neh.. Tatau ler game neh da lapok ke.. Sebab anin pn baru dpt tau 2/3 ari lepas dkt pesbuk.. ngee..

Korang klik pix tuh tuk tumbesaran yg gojes oke.. =]

Meh kita torai..

On ur keyboard;

up, up, down, down, left, right, left, right, b, a, Enter, right-click

Pahtu korang scroll page tuh.. Tengok ap yg kuar.. heee.. Tuh yg wt teruja bagai neh.. lalala =]



P/s; Ada yg tak paham yer..
Dkt keyboard korang, korang taip jer apa yg anin bold kan tuh..
Pahtuh scroll kan..
Tengok apa yg muncul.. =]





Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Tuesday, March 30, 2010

Sape suka kunyah ais??

Yooo.. Wassup2.. Dah mmg jd rutin anin kot.. Hapdet belog tingtong neh 2 ari skali.. hahaha.. Nak wt cmne der.. Gua takde idea fantastik ler nk hapdet.. huishhhh..

Haaa.. Sape yg suka kunyah ais? Ngee.. Ekceli anin nak wat entry kali neh pun disebabkan anin ad la jd fan dkt pesbuk neh.. KAMI SUKA KUNYAH AIS BILE AIR DA HABIS!!
Whoaaaa.. Yg neh mmg da jd habit anin dari dulu lagik.. Kunyah2 ais.. Tapi skrg neh da kurg cket.. Sbb tamo gigi rongakk.. iye ker derr? agagaga =]

Tapi kan.. Kdg tuh secara tak lgsg benda neh da jd habit individu tau.. Mana taknya.. Bila korang g mkn, pahtu yg sampai mesti air dulu.. Makanan neh mmg da kompom lambat bebenor nak sampai.. So da sure2 korang mesti hentam ais seketui2.. Kang tak dan makanan nak sampai, habis lak air korang sedut.. iye tak..?
Ada orang ckp, bila kita kunyah ais, t gigi rongak.. N ada jugak yg ckp, t cepat gemok.. o0-em-gee.. =[ Tapi kan wehh.. Lagi byk kebaikan kunyah ais neh.. Tak caya? Meh gua kongsi dgn lu..

❤ Membiasakan diri mengunyah ais akan meningkatkan kecerdasan fikiran dan kepantasan pergerakan..

❤ Dapat mengembalikan memori atau sifat pelupa yang keterlaluan..

❤ Dapat menguatkan gigi..

❤ Dijadikan bahan perencat kepada kecederaan yang akut seperti demam panas yang biasanya dihidapi oleh bayi yang mempunyai potensi menghidapi sawan..

Haaa.. So amacam? Renung2kan dan selamat beramal.. ngeh3..





Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Wednesday, March 24, 2010

Jum kita potong2 ikot suka hati.. =]


Haaa.. Neh anin nak share ngan korg.. Ekceli benda neh da lama.. Anin start pakai benda alah neh since las year kot.. Besh jugak tau.. So anin nk share2 ler ngan korg..

Neh haa.. ZEDGE..

Mcm2 ad kat cni.. Nak wt theme sndiri tuk phne pn bleh.. Nak kerat2 lagu pun bleh.. Wat ler ikot suka aty korg..

Anin slalu login kat cni jer.. Sbb anin suka cri theme2 kt cni.. N yg penting!! Cut lagu tuk wat ringtone ler.. agagaga =]

Korg juz perlu register aje.. F.O.C oke.. ngee.. Pahtu korg kodek2 ler ap yg ad kat dlm tuh.. Besh tau..

Try ler.. Tak rugi ouh.. Lgpun.. sharing is caring rite... =]


p/s; ad sape2 yg da penah try? Meh kasi hi5 cket.. =]


Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Monday, March 22, 2010

COMMITMENT PHOBIA

Haila2.. Ari tuh masa anin tgok Awan Dania, terdengar lak perkataan COMMITMENT PHOBIA neh.. Terus anin google la.. Ekceli anin nk post dari ari tuh lg.. Tapi tak berkesempatan uols.. So ri neh anin nk share ngan korg la kan..

++++++++

Commitment phobia merupakan bentuk suatu ketakutan (fear) untuk menjalin suatu hubungan yang lebih erat, rasa takut tersebut muncul ketika hubungan awal terbentuk (atau sebelumnya), atau bahkan ketika hubungan tersebut sedang berkembang. Commitment phobia lebih sering terbentuk ketika individu sedang menjalin dan berkembang ke arah yang lebih serius dalam sebuah hubungan cinta. Biasanya ia terjebak dalam hubungan tersebut dalam kebimbangan emosional untuk melangkah ke tahap selanjutnya.

Penderita gangguan fobia komitmen sangat takut mendengar beberapa kalimat tertentu berupa komitmen bersama yang terucapkan dari pasangan cintanya, meningkatnya rasa cemas dan rasa takut ketika menghadapi beberapa situasi yang membuatnya merasa terjebak; misalnya saja memasuki tahap pernikahan, tahap pertunangan, mempunyai bayi dan sebagainya.

Individu yang memiliki COMMITMENT PHOBIA ;

Sangat takut akan segala macam komitmen bersama pasangannya.
Takut untuk menikah.
Takut akan perubahan hidup yang terbentuk dari hubungan dengan pasangannya.
Mempunyai hubungan cinta dengan beberapa orang sebelumnya.
Mempunyai perasaan curiga terhadap pasangannya.
Argumentatif ( suka membantah ) .
Menolak untuk memikirkan masa depan dan mempunyai rencana atau jadual sendiri tanpa melibatkan pasangannya.
Tidak suka menunjukkan emosinya.
Perilaku hidup tidak teratur dan tidak bersedia melakukan perubahan disebabkan kebiasaa sebelumnya.

CREDIT ; here

So.. Ada sapa2 rasa diri dia ada fobia neh? Sila angkat tgn yer.. ngeee.. =]





Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Tuesday, February 2, 2010

I TANAK LER LANGKAH BENDUL!!


Ari tu anin ad tengok citer Menanti Menantu neh.. Si adek neh nak kawen, tp si kakak neh takde calon lagik.. Si adik neh tanak la langkah bendul, cian kt kakak dia.. Tp keadaan si adik neh menyebabkan dia terpaksa langkah bendul.. Sbb dorg neh da lama becinta.. So dorg pn kasi la cket adiah tuk kakak dorg neh..

Ad dua fahaman yg anin tau kat cnie.. Ad yg kata lau langkah bendul, si sulung neh leh mintak apa2 jer dkt si adek kononnya mcm ganti rugi laa.. Bub adek dia kawen dulu.. Lg satu plak, ad yg kata si sulung neh wajar dpt ap yg pengantin dpt..

Anin pn baru tau jer langkah bendul neh jugak dialami oleh lelaki.. Kira untung jugak si abg2 neh, if adek dorg kawen dulu.. heheh..

Bila difikir balek, org yg nk dilangkah pn tak kesah.. Tp neh suma adat.. Nak wat cmne kan.. Korg rasa oke ke lau kita ikot adat langkah bendul neh..? Meh kita share2.. Sharing is caring maaa..

p/s: anin tanak la adik anin langkah bendul.. i nak kawen dulu.. tp lau jodoh dorg smpai dulu, sape la i utk menghalang.. sobsobsob..




Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Thursday, January 28, 2010

Nyanyi sambil order mkn..


Smlm kot anin sje jln2 stu forum neh.. Anin neh lau dorg buka thread sal video bagai neh, anin la org plg mls nk tekan button play tuh.. Loading pnya la lambat.. Tension mak nokss.. huhuhu..

Tp smlm, tergerak aty la nk playkan video tuh.. Tak tipu uols.. Org mcm pecah perut gelak bila nengok.. Seyes tak tipu.. Korunk try la playkan.. Mesti gempak..



Giler arh dorg neh.. Seb bek kat Mesia tade org wt cm neh.. Lau tak msti da kena silat ngan org kt blkg tuh.. Hahahaha..

p/s: ad spe2 nk try wt?? =)

Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Tuesday, March 31, 2009

Menguap

Menguap..... semua orang menguap termasuk juga dgn aku... tetapi kadang kala kita terlupa ataupun juga kita tidak tahu ataupun kita tidak mahu ambil tahu apakah keburukan menguap.

Kalau mengikut hukum, semasa menguap hendaklah kita menutup mulut.. Ini rasanya kebanyakan orang tahu.. Alhamdullilah.. kan manis gitu..

Tapi seperkara yang orang jarang berikan perhatian ialah bunyi yang keluar dihujung proses tersebut bunyinya pula pelbagai...huargh. ....huh.. ...haaah dan pelbagai bunyi menandakan kepuasan melakukan perbuatan menguap ini.

Mengikut penjelasan seorang ustaz, syaitan sangat menyukai bunyi menguap bahkan bunyi itu merupakan satu hiburan bagi syaitan..?

Astarafilullah. .! begitu rupanya... lalainya kita.

Jadi pesan ustaz tersebut.. bukan tidak boleh menguap tetapi janganlah mengeluarkan bunyi-bunyia tetapi ucapkanlah istighfar selepas menguap supaya kita tidak menjadi kawan syaitan, menghiburkan syaitan, sukakah kita bila syaitan seronok?

Sudahlah seharian hidup kita ini penuh dengan dosa dan maksiat yang kadang2 tidak kita sedar,setidak2nya usaha kita yang sedikit ini dapat memperteguhkan dan memulihkan
keimanan kepada ALLAH subhanawataala dan menjauhkan fitnah syaitan...

www.tips-fb.com

Syaitan LAKNATULLAH

Syaitan adalah keturunan yang berasal dari iblis. Iblis berkahwin dgn jin perempuan yang merupakan pengikutnya lalu dianugerahkan keturunan yang dikenali sebagai syaitan. Iblis pula adalah dari keturunan jin, merupakan moyang kepada syaitan dan pemimpin bagi syaitan dan jin kafir. Syaitan juga mempunyai kota yg menjadi tempat tinggal mereka. Kota-kota mereka terletak di-padang padang pasir, gunung ganang, pulau pulau terpencil dan di permukaan laut. Tempat tempat yg menjadi kegemaran para syaitan duuk beristirehat dan bermain main adalah didalam perigi yang kosong, tempat terdapatnya najis dan tempat membuang kotoran. Iblis memiliki kerajaan yg besar yg terdiri dari menteri menteri, pemerintah, wakil wakil dan rakyat jelata. Di antara mereka terdapat 5 jenis iblis yang paling kuat pengaruhnya dan wajib sesaorang itu berwaspada dgnnya.

1) Iblis yg bernama Tsabar. Iblis ini sering mengunjungi orang orang yang sedang dalam kesusahan ataupun yang ditimpa musibah. Ia akan membisikkan kata kata yg tanpa disedari telah diucapkan oleh orang yg mengalami kesusahan itu. Orang yg telah ditimpa musibah akan berkeluh kesah dan sering menyalahkan ketentuan Allah terhadap dirinya. Inilah peranan iblis Tsabar dalam menyesatkan manusia.

2) Iblis yg bernama Dasim. Iblis ini akan berusaha memusnahkan kerukunan sesebuah rumahtangga. Ia akan menyuburkan perasaan benci, cemburu dan rasa curiga di antara pasangan suami isteri. Apabila terjadi demikian, maka terjadilah pertengkaran di antara suami dan isteri lalu diakhiri dengan perceraian.

3) Iblis yang bernama Al A'war. Iblis ini menggalakkan perlakuan zina dan keruntuhan akhlak. Salah satu peranannya ialah dengan menjadikan indahnya bahagian bawah seseorang wanita. Lebih lebih lagi terdapat segelintir wanita masa kini yg gemar memakai pakaian yang singkat dan seksi. Sesungguhnya ini cukup menggembirakan iblis Al A'war kerana dapat melaksanakan tugasnya dengan sempurna.

4) Iblis yg bernama Maswath. Peranan iblis ini adalah mengadakan pembohongan yang besar dan kecil. Seseorang yang termakan dengan bisikan iblis ini akan mereka reka sebuah cerita yg tidak benar ataupun menyebar fitnah.

5) Iblis ini pula suka berkeliaran ditempat tempat yg dipenuhi dgn manusia. Ia akan membisikkan kata kata yg mewujudkan permusuhan dan perselisihan sesama manusia. Sehingga ada di antara manusia yg sanggup membunuh sesama sendiri.

www.tips-fb.com

Sunday, March 29, 2009

Coke + Ajinomoto = RAPE !!


DO YOU KNOW ?

Coke+Ajinomoto Can be Used To Rape Ladies!!

I received a news about the recent tactic used to spike girls' drink. It is a cheap and widely used method. Rapist uses this method. Coca-cola+ajinomoto/monosodium glutamate = a medicinewhich will cause drowsiness and excitement in the victim.This mixture is poisonous if used too often on the victim.

Please send this to all your female friends, sisters, & your loved ones and ask them to beware. DO NOT accept coca-cola or any other drinks from stranger / evenif it is your friend that you are not very close with.

www.tips-fb.com

Korang laki ke pompuan??

Terdapat pelbagai cara untuk menguji keunikan tubuh badan kita,diantara keunikan itu sudah tentulah otak manusia.. dibawah ini ada ujian yang menarik untuk dicuba bersama…..
Sila lakukan dan jangan cuba menipu diri anda sendiri
Kira jumlah huruf F’s dalam perenggan dibawah dalam masa 15 saat:

FINISHED FILES ARE THE RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC STUDY COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS

dah selesai?
Scroll kebawah hanya apabila anda telah selesai mengira!
OK?
berapa banyak?
tiga? (anda tentunya seorang lelaki!!!)
baca sekali lagi!

FINISHED FILES ARE THE RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC STUDY COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS

Salah, sebenarnya terdapat 6, kira semula..
Sebab berlakunya perkara tersebut diterangkan dibawah ini…
otak LELAKI tidak memproses perkataan “OF”.
Keajaiban kejadian atau silap mata?
Sesiapa yang dapat megira kesemua 6 F’s pada permulaan ujian memiliki otak PEREMPUAN
Cuba la dengan kawan2 anda untuk meguji setakat mana kebenaran perkara ini..”

p/s: aku pompuan oit!!

www.tips-fb.com