ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ
Monday, July 16, 2012
#np one person
Currently addict dengan drama BIG. Streaming online jea. But i dunno why my heart beats thump thump when i'm listening to this song from the drama.
P/s ; i love you, i will be with even in your pain, the one person who made me smile in this hard world, if coming to me is hard then just stand there, because i will go to u.
Tuesday, July 10, 2012
#np terlalu mencintaimu by suki
Ku hanya bisa menitiskan airmata
Jatuh rasanya langit ini
Apa salahku sampai kau tega tinggalkan ku
Padahal aku telah berikan segalanya
Belum cukup kah dirimu
Rasakan cinta tulusku
Selama ini hidup ku hanya untuk kamu
Benarkah salahku
Yang terlalu mencintaimu
Hingga kau buat aku terlarut ke dalam
Mungkin ku tak bisa hidup
Tanpa kamu disisiku
Ku yakin bisa melewati
Tapi berat
Sayang
Monday, July 2, 2012
Pagi yang indah.
Haila2 ! Hari neh ujan. Syiok. Tingat masa kat pangkor dulu. Sob3 ! I know u miss me. hek3 ! Ahaaa dia menyalak lagi lah. Tapi macam biasa. Tadak isi penting pun. Tiru ayat aku lagi ada lah. Hahahahahaa !
Post berterabor hg dah delete dah ek ? Bagos laa sebab malu wey orang baca. Boooo ! Eh hang bukan suka banding2 bf hang nan aku ka ? Kali neh tamo banding plak ? Oppss lupaa. Dah kena tinggai. Mcm mana nak banding lagi. Kesian.
Wey hang cakap tak heran nan dia ? Tak malu ka duk stalk dia lagi ? Iskk mana hang letak muka hang wey ? Adoii laa. Takpa la dia jadi extra. Masuk gak tv. Dari yg tadak apa kan. Sehari rm50 pun duet wey. Iskk2 simpati aku nan hang neh. Hang ckp geli bekas orang kan ? Tak sedaq ka dulu hang amek bekas aku weyy ? hahahahahaha ! Rugi hang tinggai dia. Aku taw lah empat taun aku kenai dia. Rugi teramat ! Dia tadak apa tapi sekali dia syg org betol2, smpai mati dia takkan tinggal org tu. Take note !
Dah aku malas nak lawan cakap nan hg. Tak best. Sebab hang tadak modal nak cakap nan aku. Asek guna ayat yang sama and tiru ayat aku. Copy cat and dogie ~ Please be yourself la. Biyotch girl. Ehh lupa lagi. Orang batak memey macam tu pun. Duk ulu patut pemikiran pun sempit ~ muahahahahaaa !
Btw syg ! Kamis neh jgn lupa date. Untung laa kita bole date. Dari ada orang yang frust menonggeng2 tu. ILOVEYOU syg.
P/s; finally love update pun blog dia. pheww. lama tunggu neh ~
bebelan cn pada 12:57 PM 0 Lovers
coret-coret :: diari ::, ♥ eyesKechix ♥
Saturday, June 30, 2012
Stupido idiota ~
Dia yang jadi stalker nak kata orang pulak ? Kan aku dah cakap jangan ludah tinggi sangat. Nanty jatuh atas batang hidung hang snirik. Isk2. Tak sekolah apa budak ulu neh. hahahahaha.
Hala2 hang tak kebuluq kat bf aku. Kurang sikit parasit2 macam hang yg duk gedik nan bf aku neh. hahahaha. Tak kebuluq pun, ada gak yang p call bf aku siap pujuk nangeh bagai nak balek kat bf aku neh. Booooo ! Aku tak buat macam tu punnn ? Aku yang dipujuk ada lah. muahahahahaaa !
Btw cita dulu wa tak amek port derr. Cita dah basi tayah nak canang banyak2 kat aku. Yang aku taw sekarang neh, bf aku tak tinggai aku mcm bf hang ! Aku gemok pun tak kena tinggai. Hahahahahaha ! Aku tak keja weyy. Kot mana aku nak bela dia ? Lagi satu hang lupa ka dia pelakon ? hahahahaha ! Wey tayah pakai stock ayat yang sama la kalo nak kata kat aku. Macam tadak ayat laen dah. Kahahahakahhakahahh !
Lagi satu, sebelum nak speaking bombastic nan aku, p wat homework dulu okay. Speaking berterabor derr. Aku rasa aku tgok oh my english pun tak buat aku gelak guling2 macam aku baca speaking bi hang yang tah apa2. Buat malu ja wey. Dah ulu tu ulu jugak. Tayah nak speaking sangat kalau tak reti. Tu lah time cikgu bi hg ajaq hg menggarit sgt.
I don't know why u wanna hate me for, but for whatever reason u have, please don't pick a "big talk" fight with me. It's lame and childish. It shows how pathetic u are. Biyotch.
Macam tu caranya kalau nak speaking. hahahahahaha. Bukan macam nehh. " Posted throwing very feet can be fastened again " Neh apa neh wey ? Buat malu jaaa ! hahahahahahaa. Stupido idiota ~
bebelan cn pada 7:43 PM 2 Lovers
coret-coret :: diari ::, ♥ eyesKechix ♥
Friday, June 29, 2012
Segar.

Luv ya! 
bebelan cn pada 11:49 PM 0 Lovers
coret-coret :: diari ::, ♥ eyesKechix ♥
Subscribe to:
Posts (Atom)

