ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Monday, February 22, 2010

Berendek di Pantai Kok

Ngeh3.. Lps jer kitorg benti atas jmbtn tuh, nemo straight away pecut g mana2 pantai yg berdekatan.. Mula2 kitorg neh nk g Tanjung Rhu.. Tapi tak jumpa tempat tuh, terlepas lak kat Pantai Cenang.. Cari tmpat nk benti tak jumpa, alih2 terlepas dkt Pantai Kok neh.. hahaha..

Maklumlah.. Masing2 buta jalan kt Langkawi neh.. hihihi.. Las2 kitorg stop dkt stu pantai neh.. Ak rasa ler.. Nama pantai neh Pantai Kok.. Korang tau tak.. Masa kitorg stop tuh, da pkul 6 lebeh.. Tp still terik oke.. Ak tapa
ham tul cuaca kat Langkawi neh..


Kami neh lepak2 aje kat cni.. Tgok2 org tapi ko tau nemo.. Dia nak melantak laksa pulakk!! Dia mmg perot tong oke.. Alang2 mengorder laksa kat nemo, ak pn order la rojak buah.. Share2 ngan dorg neh.. Sbb perot kitorg superduper full.. Ak tapa
ham tul cmne dia leh sumbatkan lagi.. huhuhu..

Ko tgok... Dgn nk mkn.. Nk on9.. huhu.. Pas abeh je lepak kt ctu.. Kitorg gerak ler round2 island lagik.. Carik kat mna underwater.. Sbb besoknyer kitorg da kena nek bot dkt2 ctu.. Kang las minit carik, habuk pn tarak.. huhu..

continued..~




Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Saturday, February 20, 2010

Start berROUND island..


Smpai2 jer kat bilik, nek put terus cop nk mandi dulu.. Iye la kan.. Dia da terperuk berjam2 dlm bas tuh.. Hihi.. Shower dia anin tatau nk ckp ler.. Mcm maen kejar2 pn ade.. Korg bukak kuat cket aje, kompom basah suma yg ade dlm toilet tuh.. hahaha.. Paip nk uh-uhh plak, korg bukak kuat2, kompom org sblh ckp "nk melabur yer cik kak".. Punya ler hingaq.. ngee.. Bab nak menyangkut baju, suma kena sangkut dkt tingkap aje.. huhu.. Termasuk la yg kecik2.. =p

Selesai jer berehat suma, ak pun kol la nemo.. Ko tgok.. ngade2 jer kol padahal bukak aje pintu bilik ak, nmpk ler pintu bilik dia.. hihi.. Nak ajak dia round2 island.. Otw nk round2, kitorg singgah ler isi perot kat satu kedai neh.. Lapar giler weh.. Masa neh kitorg cntinue suai kenal ler.. Maklumlah.. Sebelum neh kenal on9 aje..

Mcm biasa ler.. Pix tuan blog harus ad ko.. Tumpang publisiti kejap.. ngeh3.. Neh ler pix 1st kitorg.. Ala2 malu2 miau gitu.. hihi.. Neh plak pix si nemo.. Bz bebenor dia neh.. Tgh oliday pn leh wt keje bagai tau..

Ko tgok tuh.. Suma dia nak wt skali.. Sengal tul.. Then pas mkn2 kitorg menyinggah ler dkt satu jmbtn neh.. Tapi tak tau lak nama ap tmpat neh.. Kami masing2 tanak bergambar sbb kt ctu pns terik lorh.. Tp si apek neh lak slumber aje nk comwhoring bagai.. Mentang2 ler dia cerah.. hahaha..


continued~



Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Gerak gi Beringin Beach Resort


Smpai2 aje kt Starbuck tuh, anin pn borak2 ler jap ngan dorg.. Seyes doe.. Dorg neh tak mcm dlm gmbr.. Put2 neh kiut tau.. Nemo plak not bad.. ngee.. Patut ler org ckp.. Gmbr neh leh menipu tau..

Selesai jer suai kenal, kitorg pn gerak ler g c
arik tmpt sewa keta.. Mulanya kitorg booking keta satria.. Las2 dpt wira.. Sokka.. hihi.. Patutnya kena byr rm300 tuk 3 ari tp abg tuh mintak rm400.. Kononnya rm100 tuh nnt dia kasi bila kitorg anta keta tu balek..


Dapat jer keta, kitorg sepakat nk suh nemo jer jd driver.. hahaha.. Check in dlm pukul 3.. Sepatutnya anin gtau check in kul 12 tp time tuh anin still atas feri maa.. Terpaksa ler delay kan aje.. hihi..




Luv ya! MmmwaaahhhxX!!


www.tips-fb.com

Friday, February 19, 2010

Bertolak gi Langkawi..

Mcm biasalah.. Pagi tuh ak bangun awal cket.. Kitorang gi 15hb.. Dlm kul 6 lebeh ak bangun nk siap2.. Ak ingatkan adek2 ak nak bangun dulu.. Tapi hampeh aje.. huhu..

Dalam kul 7 lebeh, member yg nk polow ak send msg kat ak.. Dorg kata da sampai Kuala Perlis.. Nek put tnye la kat ak cmne nk g jeti.. Ak neh mana la tau nk g cmne.. Sbb ak tak penah g Langkawi.. Neh pn 1st time..

Aku soh la dorg amek teksi g jeti.. Alih2 dorg kata kat ak, tayah nk amek teksi bagai neh.. Jalan kaki pn smpai.. hahaha..

Time dorg msg ak tuh ak da otw nak g kola kedah tuh.. Dlm otw, singgah jap isi perot.. Tapi ak neh mcm takde selera jer nk melantak.. hahaha

Dlm kul 11.20 ak sampai ler jeti Kuala Kedah.. Cun2 beli tiket kul 11.30.. Tengah ak beratur tu, ad la sorg pacik neh tnye kitorg.. Nak g Island Hopping ta
k? Ak pun soh la si messy neh deal ngan dorg.. Teringin gak ak nk nek bot neh.. hahaha..


Sblum nk wt pape kptsn, ak tnye la dorg dulu, nak tak? Takot dorg tak stujuk lak.. Seb bek dorg stuju, so ak pn beli ler tiket g island hopping.. Sorg Rm35.. Then ak terus kalut2 g serbu feri tuh.. Takot kena tgl.. hahaha..

Bersesak ler kitorg atas jeti tuh.. Ramai siot.. Ak ingatkan feri yg ak nak nek tuh penuh.. Rupa2nya feri yg ak nak nek tuh kosong lg babe! hahaha.. ak org 1st beli tiket tuh.. so tayah ler nk berasak bagai neh.. hehe..



Dapat jer duk ats krusi tuh, terus rasa ngantok giler.. Tp nk tido taleh.. Tak reti tul nk tdo dlm feri tuh.. huhuhu.. Rasa bekocak aje weh.. Dlm feri tuh dorg pasang citer AVATAR.. Nak lyn pn tade mud tau.. hahaha..

Ak nampak aje signboard tuh... Terus mata ak celik.. ngee.. Then ak kol ler put2.. Tnye dorg ad kat ne.. ak pn g ler cari dorg kat Starbuck.. Lama gak dorg tggu ak kt sana.. ngeh3.. sowi ler uols.. Ats laut td ade roadblock.. iye ke..? lalala~

to be continued..~







Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Im back!


Haila... Cikmata suda kembali.. Hee.. Penat tol weh.. Sampai ari neh terasa kepenatan tau.. Sebab tuh anin tak hapdet pape kt blog neh..

Dua ari neh anin rasa mls giler ar nk hapdet blog neh.. Tatau ler nape.. Nak kata tak on9, sejak2 balek penang anin on9.. blogwalking anin wt jugak.. Tp nk hapdet blog sndiri neh yg rasa maleh sesangat.. Neh mesti penangan Langkawi.. hahaha

T anin nk stori mori citer anin g Langkawi.. So dlm blog neh nnt akn ade la citer tu aje.. Sampai ler anin rasa puas bercerita baru anin stop.. Hahaha.. Lau korang ngada2 nyampah nk bace.. Back off aje la yer~~

Baru intro aje neh.. hehehe..





Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com