ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Thursday, January 7, 2010

Neh ak nk hangen lagik!

pixca neh cedok dr google jep.. ta larat da nk snap2.. huhuhu..

Korunk tau tak? Anin baru je beli Loreal White Perfect Facial Foam neh.. Letak la dlm bag bub yg lama tak abeh pakai lagik..

Las2 anin neh tergerak aty nk masok bilek g usha foam tuh.. Tekejut beruk anin bila anin tgok adek mika wt keja ngan foam tuh!

Ad ke dia g kasik tingkap bilek anin pakai foam? Hebat ouh tingkap bilek anin neh.. Nk kena cuci pki LOREAL tuh! Ceett.. Seb bek adek mika press cket jep.. Lau tak mesti jd kes mcm maskara neh.. ---> KELIK SINI !!


Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Mkn kek span = SEDU ??


Org mmg pelik binti heran neh.. Asal hah when org mkn kek span neh, mesti otomatik jd nk sedu weh.. Jd bekelan weh! Padahal org bukan mkn kalut2.. dah tuh org mkn sepotong je weh.. Sedu dia astaghfirullahalazim..

Anin pelik laaa. Npe eh.. Ke anin sorg je yg mengalami simtom pelik neh.. Bub tuh la dr dulu anin tak penah suka mkn kek span! Tak sggup den nk thn sedu tuh weh..

Neh pn bub kes lapo anin ngap gak sepotong.. alih2 sedu tak abeh2.. Tension2.. Ad spe2 tau tak npe mesti sedu pas mkn kek span?! Org kasik adiah mineral sbotol.. ngeee..


Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Penatnya..


Smlm kan weh.. Anin superDUPERhyper penat larh.. Gilak tol.. Mcm2 keje kena buat.. Tak abeh2 besilat ngan keje2..

Bila da smpai thp cmtuh, korg tau2 la.. kompom hangen stu bdn weh.. Time tuh tak nmpak ape da.. Nmpk bantal buchuk ku je.. Ngeh3..

Smlm kelam kabut cket.. Bub nk kena scan form yg tersangat amatla urgent.. Org pn kalut2 p carik scanner dlm bilek.. Da jumpa scanner, wayer2 yg belambak tuh plak ilang.. Dah jumpa wayer suma tuh, plug plak ilang! Dah jumpa suma mak nenek tuh, ic den plak ilang!! benci ouh!

Ap la serr sgt smlm.. Tension mak noks... Carik pnya carik alih2 ic org ad dlm purse.. Adek mika letak elok2 dlm tuh.. Pandai ye ko bdk kecik...

Da scan suma 10 pages tuh, anin neh pnya la bengap, nk g antar stu2 file.. Baru bukak gmail nk attach file, baru anin teringat.. Lebih baek zipkan jd stu jep.. Lg sng.. Tak la ponin org tuh nnt..

Tuh la uols, lau kalut2 suma benda abeh berterabur.. Dah la dgn mud tak bpe nk center lak.. Mmg syiokkk la hangen smlm.. ahahahaha!


Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Wednesday, January 6, 2010

3 hours non-stop!


Hyep.. Jgn pikir bebukan yep.. ahahaha! Ari tuh kan, anin tak hengat date bila, anin gayot ngan sumone neh laaa.. 3 jam non-stop beb!

Tatao la kami merapu sal ap.. Mcm byk sgt topik yg disimpan.. kononnya nk lepas rindu dendam n wat so eva la ari tuh! ayat tak bleh blah weh.. hee..

Seyes anin tatao ap yg kmi borakkan n tak sdr when letak jep phne, tgok2 da pkul 3pg..! Terus tegelak weh! Tak sgka.. Rasa cm kejap je gayot.. Rupanya da 3 jam..

Dah tu when letak phne, kitorg cntnue mcg2 lak.. Kejap je.. n on dat day anin tdo kul 4pg! Gilakk! Tak ku sangka lambat betol ku tido ri tuh!

Smpai skrg neh anin tepikir, ap yg kami borak tuh weh.. Yg anin tau mmg rancak siot kami borak.. ap eh..? Enibodi can answer me..? heee..

Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com

Ko tgok weh!


Haa.. Smlm kan second day ayu p skola.. Anin la yg kena siap2 dia.. Stat2 je skola neh, org da jd fulltime housewife beb! ahahaha!

Pas ayu da siap suma, org bukak la pintu.. kasik dia tggu kat luar tuh.. Korg tau ape yg dia wt smbil nunggu van pickup dia??

Neh haaa..

Org tatao la ap yg dia tengendap2 tuh weh.. Sempat lagi ko ngendap semut2 tu ye dek.. Sememeh rmbut ko tu kang.. Sekeh pala baru tau..

Pahtu kan uols.. Cian anin tgok dia tongkat dagu tggu van.. Ap la pokcik tuh.. Lmbt bebeno.. Drift la cket.. Baru rawk..! ahahaha!

Then anin rasa ayu da give up nunggu van, alih2 dia g wt rutin harian dia.. Maybe dia rasa tuh yg da besh kot! kahkahkah!

katon time.. yippi2.. =)

Luv ya! MmmwaaahhhxX!!

www.tips-fb.com