ღ Welcome ღ

Ping !

ღ Thanks For Becoming Eyes's Followers ღ

Thursday, May 7, 2009

Amboi2..


Ada yg menuntut nmpk.. Ngeh2.. Buat incik KD, nnt sy kasi perubahan ek.. Tunggu je.. Sebab sy skrg ni ngah epi sesangat.. Hihi.. Sampai lupa lak nk mengupgrade blog ni...
Tuk cik caya lak, bila nk ajar benda baru ni.. Ada yg menuntut dh ni.. Kita kasi gempak ckit blog ni.. Letak tiger show ke, tb beso2 ke.. letak funfair ke.. Ngeh3..
Puan Paus Biru skrg ni epi je.. Suka sy tgk.. Epi dgn yg tersayang gitu... Alangkah bahagianya... Silalah usha lagi ye puan paus biru... Ngeh3..
incik cc ni bila nak blanje sy mkn kepc ni.. Penat tunggu ni.. Hihi.. Takpe2.. Kamoo dtg penang, sy tuntut jugak.. Tau la nnt... Ngeh2..
Untuk incik cryo lak, tayah nk kalut study.. Kamoo tu dah terer.. Gerenti skor.. Study kamoo kan cmni... study = studo.. Hihi.. N da popit byk tu, jgn lupa kat sy lak ye...
N for somebody yg rasa cm tak suka je sy ni.. Tayah la nk lepak kat cnie ye.. Yang suda tu suda la ye... Lgpun... Ade sy kisah...?? Ngeh2..

www.tips-fb.com

Template baru suda dtg!!! yehaaa..


Akhirnya tukar jugak template baru.. Hihi.. Nk kena thanx kat cik caya ni. Sbb tolong aku ubah template2 ni.. Biasa la, bab2 ni mengong2 ckit...

Rasa segar je tgk template ni... Hihi.. Tenang sih.. Baru bes nk berblog.. tp "castle in da mine is sky" kata tak elok lak.. Sbb telampau "terang".. Hihi.. Takpe2.. Lain org lain pendapat.. Mcm yg dia kata.. Lau tak, takkan ada juri dlm mahkamah.. Ngeh2..

Sok pg ade perubahan ag kot kat blog ni.. Tungguuu...

www.tips-fb.com

Nape ek..

Knape ek ri ni aku rasa something.. Cam sedey je.. Nak nangis pun ade.. Aku mmg tak suka lau rasa cmni.. Tak tenang betul.. Aku tatau ape yg jd kat aku ari ni..

Dah la layan lagu sedey.. Pahtu sedey plak ri ni.... Adakah sbb txt tu.... aku tamo pikir sal bnda tu... tolongla!! Aku nk rilek2.. tamo timbul apa2 soal dh...

Aku tak tenang lau cmni.. Tlg la bg aku rehat jp.. Aku nk epy2.. Aku tak larat da nk sedih2.. Cukup la sbb dia aku sedih dulu.. Aku tamo dh... aku give up dh...

www.tips-fb.com

Tuesday, May 5, 2009

epy2 day

Orang kata idup ni indah sgt.. Memang betul pun.. Kadang2 apa yg jadi kita tak sangka2 pun kan..

Kadang2 idup ni lawak sgt.. Lau bleh di-flashback, mesti nk tegelak punya.. hihi..

tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan..
dua tangan untuk memegang..
dua telinga untuk mendengar..
dan dua mata untuk melihat..

tapi mengapa tuhan hanya menganugerahkan sekeping ati kepada kita..?
kerna tuhan memberi sekeping lagi ati pada sesorang untuk kita mencarinya..~

www.tips-fb.com

Sunday, April 26, 2009

Afundi Masuk Aril af7 Petition

Afundi Masuk Aril af7 Petition

waaaaaaaa..
AFmasuk ARiL.. AF mengong!! ARiL yg slalu bg panas stage!!!

www.tips-fb.com