Seb bek abg din ajar aku camne nak men travian.. At least aku tak la boring sgt.. Masa nak menunggu tu, boring balik.. Aduii.. Ada lagi dua hari ni.. Malam ni ada meeting plak.. Meeting kul 9.. Kat dua tempat dlm masa yang sama.. Conference skype dengan yahoo.. huhu..
Cbuk sgt aku ni.. Sampai tade mse nak usha2 tepon aku.. Ntah apa yg jd kat 'dia' pon aku tatau.. Aku dah abaikan 'dia' plak.. Ari ni aku masuk forum baru.. ehoza.. sje usha2.. Myra kata ctu bes gak.. Itu yg usha.. Not bad la.. Walaupun tak mcm cg.. huhu..
Malam ni, aku ngan geng ada plan.. Tu yang wt meeting.. Ngeh2.. kat skype plak ade briefing ri ni.. Hope leh clear smua ari ni.. Jangan la tukar2 dah.. huhu.. Aku plak da nak jd mengong..
Sempat la aku meng-update-kan myspace, friendster dengan blog aku nih.. Sampai otak aku da blackout la nk buat apa lg.. Huh.. Kesengetan mental terserlah akhirnya.. huhu..
Ari ni, badan aku sakit sgt.. Sengal2.. Bahu ni rasa mcm nk tekeluar je.. Nak suh spe picit plak ni.. Hmm.. Terpaksa la picit sndiri.. Seb bek ade kemahiran picit2 ni.. Tapi kan, picit sendiri tak bes la.... Hmmm.. Biar je la..
Apa2 pun, smoga ari ni, lebih baik dari ari smlm..

